[Csaladtortenet 2] Garabonc

Beus beusmarie at gmail.com
2016. Ápr. 20., Sze, 18:55:36 CEST

Juditnak: köszönöm a címet!
Istvánnak:
Raszl Ferenc Dédim apja volt. (Ükapám)
Nagyon keveset tudok róla, felesége Dédim anyja Fülén van eltemetve, de
feltételezem, hogy özvegyen a lányához költözött és ezért halt meg Fülén.
A kiliti (=Balatonkiliti) rk ak szerint:

Rászl Ferenc vendéglős Samai Julianna férje, meghalt vizibetegségben
1888.május 14-én
temetés: máj. 16.

2 gyerekét találtam meg (mindkettőt ismertem, emlékszem rájuk)
Dédim Raszl Rozália Klára szül: Kiliti 1867.01.20.
Raszl Mária 1872. 05. 16. Garabonc

Üdv: BBea