[Csaladtortenet 2] Anyakönyv kiolvasási probléma

Péter Szabó szabo.peter02 at gmail.com
2016. Ápr. 25., H, 11:22:18 CEST

Kedves  Listatársak !

Most latinban jártas társaim szeretném kicsit megdolgoztatni.
A mellékelt házassági anyakönyv a megfejtendő. A legelső bejegyzés az
anyakönyvben. Franciscus Pepel és Magdalena Koritsár (Koricsár)? házassága.
Az apák nevét ki tudtam venni Joannis Koritsár (Koricsár) illetve a
Franciscus Pepelnél nem értem ami utánna írva van, de azt igen, hogy özvegy
volt. És ha jól értelmezem a leánynál itt az anya is meg van említve mert
meg van nevezve egy Elizabetha Láng ha jól értelmezem. A többit nem értem.
kérem aki tud segítsen.

Üdvözlettel:

*Szabó Péter*