[Csaladtortenet 2] Anyakönyv kiolvasási probléma

Soós Ferenc fsoos at t-online.hu
2016. Ápr. 25., H, 13:24:52 CEST

Kedves Péter!
Én ezt silabizáltam ki, de azért ne vegyél rá mérget. Vőlegény: özv. Pepel
Ferenc, segéd (társ) a papírmalomban, 36 éves. A menyasszony: Magdolna,
Koritsár János és Láng Erzsébet gyereke, hajadon, 16 éves. Szebeni lakosok.
A házassági tanúk: Lukáts Ferenc szabó mester és Purbrich András molnár
mester.