[Csaladtortenet 2] Szluha kérések

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2016. Ápr. 27., Sze, 11:58:02 CEST

Kedves Kutatótársak!

A minap sok segítséget kaptam Szluha köteteiből tőletek. Átnézve a listáimat, találtam pár családot ahol talán Szluha kimozdítana a holtpontról. Azt kérném, hogy akinek van ideje rá, nézze meg, hogy a csatolt családok a megadott vármegyei kötetekben szerepelnek e, és ha igen, akkor el tudjátok-e küldeni a rájuk vonatkozó részeket?

Nyitra vármegye: Elefánti, Szobonya, Csermeny (Csermend, Csermen), Csergő (Cserge, Csergheő,
                             Taskándi, esthery), Leves (Lovas), Luka (lukanénjei), Medenczés (szentmihályúri),
                             Molnár (nyáregyházi, réthi)
Trencsény vármegye:   Medenczés (szentmihályúri)
Sáros vármegye:         Bertóthy
Túróc vármegye:          Ludány nb. födémesi  Szobonya, Mocskos (Mocsk)
Abaúj-Torna vármegye:       Polyánkai, Csergő
Gömör-Kishont vármegye:   Zsoldos, Triznay (Trizsi), Uza (paniti), Csergő, felsőszudi Dúló, Luka
                                              (lukanénjei)

Köszönettel
Aurél