[Csaladtortenet 2] Orbán vagy Kummer Teréz? Veszprém

Gabriella Tamaskó tamaskogabi at gmail.com
2016. Ápr. 29., P, 11:47:41 CEST

Kedves Ádám és más Válaszolók!

Köszönöm a segítséget, azoknak is akik magánban válaszoltak. Végül engem is
ez a magyarázat győzött meg, hogy keresztnév-vezetéknév csere történt.
Egyébként az 1818-as összeírásban is Kummer Teréz Csomai János felesége
(igaz az egyik gyerek, Juli születését még nem találtam meg) és az ebben
levő többi Kummer is (Kati, Erzsi) valóban Teréz testvérei.

Üdvözlettel:
Tamaskó Gabriella