[Csaladtortenet 2] Anyakönyvi kivonat igénylése

Brigitta Péterfy peterfy.brigitta at gmail.com
2016. Aug. 3., Sze, 10:52:15 CEST

Kedves Lista Tagok!
Azoktól kérnék segítséget, akik igényeltek már valaha egy felmenőre
vonatkozó anyakönyvi kivonatot, vagy jártasak ebben a témában. A problémám
az, hogy nem tudom hol és mikor házasodtak a dédszüleim,ezért szeretnék egy
házassági kivonatot kérni. Csak a dédmamám adatait ismerem, dédapámnak csak
a nevét tudom. A kérvényt annak a városnak címezném,ahol dédmamám
született,mert ott meg kell lennie hol és mikor házasodott. Ügyfélkapun
keresztül csak olyan opciót találtam online ügyintézésnél, hogy saját
születési vagy házassági anyakönyvi kivonat igénylése. Az érdekelne,hogy
milyen módon tudok nem saját, hanem egy felmenőm anyakönyvi kivonatát
igényelni,és persze hogy ez milyen költséggel jár.
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv, Brigi