[Csaladtortenet 2] Anyakönyvi kivonat igénylése

Pasa István pasapista at gmail.com
2016. Aug. 3., Sze, 11:01:35 CEST

Kedves Brigi!

Én pár évvel ezelőtt kértem úgy, hogy felhívtam a település
anyakönyvezetőjét és megkérdeztem, mi a teendő. Nekem postán kellett
levélben igényelnem, a lehető legtöbb információ megadásával és indoklással
(egyszerű: családfakutatás :) ) és a borítékba beletenni még az
illetékbélyeget - akkor 2000,-Ft volt. Amúgy nagyon segítőkészek voltak....

Remélem tudtam segíteni..
PI

2016. augusztus 3. 10:52 Brigitta Péterfy írta, <peterfy.brigitta at gmail.com>
: