[Csaladtortenet 2] Dédszülők

Brigitta Péterfy peterfy.brigitta at gmail.com
2016. Aug. 3., Sze, 15:43:11 CEST

Akkor leìrom az eddig ismert adatokat a dédszüleimről,hátha. Gönczi
Erzsébet született 1920.márc.31-én Túrkevén (JNSZ megye). Dédapámról annyit
tudok,hogy Nagy Illés volt. (Kiegészítés: mamám még gyerekkoromban mesélt
róla pár dolgot, eszerint ők Zs.Nagy vezetéknevűek, az apja pedig Illés
István,de hivatalosan még nem láttam lejegyezve a második nevet. Az aszódi
nevelőintézetben dolgozott nevelőként. Írtam is az intézetnek, de nem
találták az adatbázisban,de azt se mondták milyen időintervallumot ölel fel
ez az adatbázis.)
Mamám volt a 7. gyerek, ő Orosházán született 1952-ben. Azt mondta,az apja
akkor halt meg,amikor ő 13 éves volt, ez alapján pedig 1965 környékén
halhatott meg.
Fogalmam sincs hol és hogyan ismerkedtek meg a dédszüleim, dédmamám férje
halála után költözött Mezőtúrra (JNSZ megye),itt pedig újra házasodott
ahogy írtam is. Az ő ágán már jól elhaladtam, dédapámról szeretnék adatokat
megtudni. Sajnos már nincs olyan rokon akit ki tudnék kérdezni.

Brigi