[Csaladtortenet 2] csatolmányok

Benke Tamás tbenke at index.hu
2016. Aug. 4., Cs, 11:37:18 CEST

Tisztelt Kutatótársak!

Aurél védelmében szeretném megjegyezni, hogy nekem sem sikerült eddigi "pályafutásom" (2013-) óta gyakorlatilag egy levlistás csatolmány URL-t sem megnyitnom.

A linkre kattintva a böngésző URL mezőjébe ez kerül:

http://levlista.theka.hu/pipermail/csaladtortenet/attachments/20160803/579cf855/Erdekes.jpg>

ehelyett:

http://levlista.theka.hu/pipermail/csaladtortenet/attachments/20160803/579cf855/Erdekes.jpg

Hogyha a ">" jelet kitörlöm az URL végéről, akkor rendben megnyílik a csatolmány. Ellenkező esetben, vagyis az eredeti linkre ezt a szöveget látom a csatolmány helyett:

"Not Found
The requested URL /pipermail/csaladtortenet/attachments/20160803/579cf855/Erdekes.jpg> was not found on this server."

Én az indamail levelező-szolgáltatást használom, tehát nem freemail-es vagyok.

Szerintem a levelezőlistában lehet valami kódolási hiba, ami miatt minden csatolmány-URL végére egy ">" kerül. Talán egy HTML tag maradványa?

Érdekes lenne megtudni, hogy Gmail-eseknél, illetve más levelező-szolgáltatókat használóknál jelentkezik-e ez a hiba?

Üdv:
Benke Tamás (néhai webes alkalmazás-fejlesztő).