[Csaladtortenet 2] csatolmányok

Panni Holécziné holeczipanni at gmail.com
2016. Aug. 4., Cs, 12:18:16 CEST

Én gmail-os vagyok és minden gond nélkül kezeli a csatolmányokat, simán meg
tudom őket nyitni, akkor is, ha a link nem egy sorban van.

Kb. 10 éve váltottam át a freemail-ről és nem bántam meg, mert (reklám
helye) gyors, pontos, megbízható. Egyetlen hátránya hogy nem tudok nagy
fájlokat csatolni, 5MB-nál nagyobb esetében vagy el se küldi, vagy
visszadobja.

Üdv:Holécziné Panni