[Csaladtortenet 2] Fw:Zalatárnok házassági anyakönyv

Kemény Ami kamy at citromail.hu
2016. Aug. 9., K, 17:34:39 CEST

-- Eredeti üzenet --
Feladó: Kemény Ami  <kamy at citromail.hu>Címzett:  <csaladtortenet-request at levlista.theka.hu>,  <csaladtortenet-request at levlista.theka.hu>Elküldve: 2016. augusztus 7. 14:33Tárgy : Zalatárnok házassági anyakönyv

Kedves Listatagok!Annyi segítséget nyújtottatok már mindenkinek, hogy én is bátorkodom hozzátok fordulni. Tárnoki (Zala) 1856. évi rk. házassági anyakönyv okoz gondot, pedig abban bíztam, hogy ebből megtudhatom, hogy ükapám hol született, kik a szülei, de furcsa módon ezen az anyakönyvi oldalon senkinél nem írnak születési helyet, szülőket. Valakinek van-e tudomása arról, hogy ebben az időszakban a házasságot kőtök származási adatai miért nem kerültek anyakönyvezésre? Máshol ezt nem tapasztaltam.Kutatásom eredménytelenségét  tovább tetézi, hogy halotti anyakönyveiket sem találtam Söjtörön, ahová pár év múlva költöztek. Vinkler-Horváth házasság anyakönyvi oldalát csatolom, abban a reményben, hogy segítetek tovább gondolkodni.Köszönöm: Kemény Ami

A levél óriás mellékletet tartalmaz:

winkler horváth házassági ak.jpg (3.5 MB)

Letöltés: http://oriasmail.citromail.hu/dl3/?tid=42cfd3ff5bd5d6fce7caffc382a140d22

Érvényességi idő: 2016.08.14.

Az óriás melléklet letöltéséhez kattintson a fájlnév alatt szereplő címre. Az óriás melléklet érvényességi időn belül maximum 10 alkalommal tölthető le.

Citromail.hu levelezőrendszerből küldve

Lépj be vagy regisztrálj