[Csaladtortenet 2] Zalatárnok házassági anyakönyv

Kemény Ami kamy at citromail.hu
2016. Aug. 10., Sze, 15:29:31 CEST

Kedves György!
Köszönöm, hogy segítettél az anyakönyvezés erre az időszakára rávilágítani, valamint az egyszerűbb dolgokra is felhívni a figyelmem.Az óriás file a citromail miatt nem ment át, ezért gmailban megpróbálom. Még annyit írok, hogy a fejtörést Vinkler Sándor okozza, aki idős családtagjaim szerint Erdélyből származik és püspök rokona is lehet.Ha rokonságot nem is sikerült ezidáig igazolnom (pont a hiányzó adatok miatt), de nem volt hiábavaló olvasnom Vinkler József nagyváradi címzetes  püspökről és testvéréről Vinkler Brúnó minorita szerzetesről.Titkon szerettem volna abban megerősítést kapni, hogy mivel az 1848-as szabadságharc leverésétől 1854-ig ostromállapot volt a Magyar Koronaország területén, lehetséges, hogy ezért nem jegyezték a származást. A két tanú mintha horváth vezetéknevű lenne, de nem tudom kiolvasni.
Köszönöm, hogy válaszra érdemesnek tartottad levelem, üdvözlettel: Kemény Ami

Citromail.hu levelezőrendszerből küldve

Lépj be vagy regisztrálj