[Csaladtortenet 2] OSZK gyászjelentés-gyújtemény

Ágnes Vezér vezera at gmail.com
2016. Dec. 3., Szo, 18:03:27 CET

Kedves kutató társak !
Szeretném sikerélményeimet megosztani a listával. Az előbbi levélre Bécsy
Zsuzsitól kaptam egy ötletet, hogy a T-online telefonkönyvében keressek rá
a nevekre. Még segített is egy listával. Felkészültünk, hogy mit írunk
sms-be, már 3-at el is küldtem, aztán anyukám felhívta az rögtön a lista
első sorában szereplő Soproni Krisztinát. Felvették, kérdezték miért
keressük és aztán átadták neki a telefont. Kiderült ők a rokonaink és még
jó hogy őt hívtuk először, mert 3 Vörös lányból már csak egy él és az is
Svájcban. Anyukám által ismert adatok mind stimmeltek és mivel rosszkor
hívtuk, így ígérte, hogy hamarosan visszahív minket.
Gyászjelentés neveiben kicsit továbbkutatva ráleltem vitéz Dr. Arató
(Neusiedler) Jenő (Ilona testvére) naplójára, aki Pécsett kir. törvényszéki
bíró volt, így derült fény, hogy az ő legidősebb fia 1993-2003 közöttl a
Pécsi ciszterciek házfőnöke volt.

Kedves Pécsi kutatótársak, mit szóltok ehhez?

Vezér Ágnes