[Csaladtortenet 2] MACSE Belépési nyilatkozat 2016-11-22 05:34:33

Melinda Fábiánné F. ffmelinda18 at gmail.com
2016. Dec. 7., Sze, 10:18:53 CET

Kedves Judit!

Késtem egy napot , amit sajnálok, szóval én nem fogok pitizni,  és
aláírogatni, .meg mindenféle papírokat kitöltögetni, meg postázgatni, mert
egyéb dolgaim miatt nem vettem részt a MACSE munkájában, és szüneteltettem
a tagágomat  2 évig,  ezt követően pedig jeleztem,hogy újra  megújítamán
azt. Ha ez  így nem egyértelmű, akkor maradok  szimplán családfakutató
Gazsi listáján, ahol kezdtem 2007-ben, még Bogárdi János színei alatt.
Summa summarum, vagy visszavesz a MACSE a régi, alapító tagsági számommal
együtt macerák nélkül,  vagy maradok egyesületen kívűli továbbra is.
Utólagos engedelmeddel a listára is elküldöm ezt a levelet, hogy nyilvános
legyen a tagsági szándékom, nem rajtam múlt.

Üdv:
Melinda