[Csaladtortenet 2] Filmszámok FS-C-hez

Dr. Imre Sándor imre at hit.bme.hu
2016. Dec. 9., P, 13:22:57 CET

Kedves Kutatotarsak!

Annyival egeszitenem ki az alabbi igen reszletes es hasznos leirast,
hogy ha nem kepenkent nyitjuk meg a digitalis filmeket, hanem a
Digitalis filmszamra kattintva a teljes fajlt, akkor nemcsak a
szuletesek, hanem egyazon fajlban tarolt hazassagok es halalozasok
kozott is kereshetunk. Hogy egy fajlban mi minden talalhato, azt a
CATALOG menuben derithetjuk ki az adott telepulesre.

Eredmenyes kutatast!

Imre Sandor