[Csaladtortenet 2] nem filmezett anyakönyvek - immár 60 év után...

Panni Holécziné holeczipanni at gmail.com
2016. Dec. 15., Cs, 13:25:59 CET

Így van, az összes Pest megyei polgári anyakönyv nincs lefotózva a mormonok
által. Ez itt egy nagy fehér (vagy üres?) folt a térképen!

A katolikus egyháziakat már elkezdték csinálni a Váci Egyházmegyei
levéltárosok, ha épp szerencsém van, akkor megtalálom a keresett települést
és levadászhatok a polgári időszakból is 1-1 adatot, ha nem akkor várhatok
pár hónapot...

A reformátusokat meg csak az FS-en lehet találni 1895-ig, utána semmi.

Üdv: Panni