[Csaladtortenet 2] nem filmezett anyakönyvek - immár 60 év után...

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2016. Dec. 17., Szo, 11:14:15 CET

Kedves Előd!

Nyíradony görög katolikus házassági anyakönyvből hiányzik 1879-es év,
másodpéldányban megvan a hajdúböszörményi levéltárban.

Nyírábrány görög katolikus anyakönyvet nem filmezték, jelenleg
Nyíregyházán, a görög katolikus püspökség levéltárában van.

Égerszög és a hozzá tartozott Kánó református vegyes anyakönyve
1761-től 1830-ig jelenleg Szuhogyon, a református lelkésznél
található.

Kánó állami anyakönyvezésileg Ragályhoz tartozott, ám a ragályi
anyakönyvek megsemmisültek, így a Kánói református anyakönyv 1895-től
állami anyakönyvnek minősül. Szuhogyon, a református lelkésznél van.

Nyírvasvári görög katolikus anyakönyv másodpéldánya a Szabolcs megyei
levéltárban van.

Balmazújváros református német falu másodpéldánya 1828-1852 között
Hajdúböszörmény fióklevéltárban van.

Napkor római katolikus anyakönyv másodpéldánya Nyíregyháza, megyei levéltár.

Egyenlőre ennyi.

Üdv, Zsolt!