[Csaladtortenet 2] Ötletelés

Judit Gelei macsepenztaros at gmail.com
2016. Dec. 19., H, 15:25:20 CET

Kedves Brigi!

Nekem is van egy ötletem:
a szomszédban lakó földműves "csak" a kert művelését végezte hivatalos vagy
külsős kertészként, persze ez egyúttal a bentlakók művelését is
jelenthette.

Viszont talán ki lehet deríteni, hogy milyen iskolai végzettsége volt,
volt-e és hol földje, amit művelhetett, hol lakott a házassága (1941) után:
lehet, hogy csak a mezőturi életben vált földművessé.

Üdv. Judit

2016. december 18. 20:48 Brigitta Péterfy írta, <peterfy.brigitta at gmail.com>
: