[Csaladtortenet 2] Ötletelés

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2016. Dec. 19., H, 05:17:12 CET

Kedves Brigi!

Az aszódi javitóintézet a büntetésvégrehajtáshoz tartozott, és mint ilyen az Igazságügyminisztériumhoz, igy állami alkalmazott volt az intézetben dolgozó.  Gondolom, hogy az igazságügyminiszter kellett kinevezze, igy a tiszticimtár igazságügyminisztériumi részében meg lehetne próbálni keresni (Nem tudom, meddig elérheto a tiszticimtár, lehet, hogy csak 1945-ig.), de késobb is közölték a kinevezéseket  valamilyen hivatalos közlönyben.  Az Országos Levéltár óbudai részében van egy csomó minisztériumokra vonatkozó gyüjtemény a polcokon, azokat is meg lehetne nézni.