[Csaladtortenet 2] Dr. Fattinger Sándor

peter at barany.hu peter at barany.hu
2016. Dec. 19., H, 23:57:10 CET

  Kedves Jóska!

Lenne-e módod a Széchenyi könyvtárban kutatnod a Magyar Feltámadás
Lexikona 1930 /irredenta mű/, továbbá a Keresztény magyar közéleti
Almanach 1940, és a Ki kicsoda? Kortársak lexikona 1937-es művekben,
mert a jelzések szerint ezekben a kiadványokban említés van a jogi
diplomás Fattinger Sándor-ról.
Ha nincs rá módod, 2017-ben szívesen megnézem a könyvek tartalmát.....
Üdv.: B.Péter

Idézet (eisler.jozsef at gmail.com):