[Csaladtortenet 2] Dr. Fattinger Sándor

kratky jeno kratky58 at hotmail.com
2016. Dec. 20., K, 21:05:09 CET

Sziasztok !
Melléklet.
Üdvözlettel. KJ.

________________________________
Feladó: peter at barany.hu <peter at barany.hu>
Elküldve: 2016. december 19. 23:57:10
Címzett: csaladtortenet at levlista.theka.hu
Tárgy: Re: [Csaladtortenet 2] Dr. Fattinger Sándor

  Kedves Jóska!

Lenne-e módod a Széchenyi könyvtárban kutatnod a Magyar Feltámadás
Lexikona 1930 /irredenta mű/, továbbá a Keresztény magyar közéleti
Almanach 1940, és a Ki kicsoda? Kortársak lexikona 1937-es művekben,
mert a jelzések szerint ezekben a kiadványokban említés van a jogi
diplomás Fattinger Sándor-ról.
Ha nincs rá módod, 2017-ben szívesen megnézem a könyvek tartalmát.....
Üdv.: B.Péter

Idézet (eisler.jozsef at gmail.com):