[Csaladtortenet 2] fura rejtély

Babcsányi István babcsanyi.istvan at humanoperator.hu
2016. Dec. 20., K, 23:21:12 CET

Kedves Berci!

A leírtak alapján nagyon úgy néz ki, mégsem ő az ősöd. :(
Próbáld újraellenőrizni az adatokat onnantól kezdve, ami még biztosnak
tekinthető. Az 1850-es házasságnál születési idő, szülők neve, származási
hely szerepelnek? És a halálozásiban?
Szerintem a kutatók nagy része járt már így, nekem is volt olyan "ősöm", aki
egyéves korában halt meg. A lelkiismeretes kutatás része átnézni a halottit
is, akkor is ha minden adat klappolni látszik.

Üdv

B.I.