[Csaladtortenet 2] kiegészítés

Lengyel Attiláné lengyel.attilane.eva at gmail.com
2016. Dec. 21., Sze, 08:39:43 CET

Kedves Levelező társak.

Sajnos, a hivatkozásom alapjának közlését  visszautasították, így csak
anélkül ismétlem meg, hátha ezzel nem sértek "etikát".

                 Nem tudom foglalkozik-e valaki a mellékelt adatár
bővítésével.

A Kasensczky család leszármazottja vagyok, és kutatás közben találtam a
mellékelt bejegyzést. Blaskovich Gyula felesége, apai nagyanyám testvére
volt, személyesen is ismertem. Tehát: a feleség pápateszér-nyárádi Kasenczky
Erzsébet 1894 Budapest-1975 Budapest. Gyermekük nem volt.

Blaskovich Gyulához kiegészítés: Signum Laudis katonai érdemkereszt és más
hadikitüntetés birtokosa volt.

Üdvözlettel: Lengyel Attiláné