[Csaladtortenet 2] Csengőd, Szajol

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2016. Feb. 3., Sze, 00:32:55 CET

Kedves Zsolt!

Köszönet a jó tippért!  Azóta több ízben használtam a KSH Helységnévtárait az általad leírt módon.  Lenne viszont egy kérdésem.  Amikor belemegyek egy-egy helységnévtárba, az ABC-s keresési lehetőség mellett feljönnek más dokumentumok nevei is, pl. Hadügy, Egyházkormányzat, stb.  A néven kattintva fel is jön a dokumentum első oldala, de csak az első oldala, és eddig nem sikerült kitalálnom, hogyan is lehetne tovább lapozni, pedig ezek az információk is igen igéretesnek néznek ki.  Látok ugyan egy helyet, ahová megpróbáltam valami számot beirni, de erre sem történt semmi.

Bármilyen ötletet köszönettel fogadok.
Üdv:  Hédi