[Csaladtortenet 2] Csengőd, Szajol

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2016. Feb. 4., Cs, 03:56:12 CET

Kedves Zsolt!

Köszönöm válaszodat!  A jelmagyarázatot viszont már megtaláltam.  Nincs mindegyik évhez, csak az 1877-, 1892-, 1895-, 1898-, 1900-, 1902- és 1907-es évekhez van.  Ugyanott, ahol pl. a Hadügy, Egyházkormányzat szöveg feljön, van egy Jelek és rövidítések magyarázata szöveg is, és ezen klikkelve feljön a jelmagyarázat.

Üdv:  Hédi