[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / A digitalizált bejegyzések Brassó Erdély

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2016. Feb. 7., V, 17:11:32 CET

Kedves József,
Olvasgatni kell a MACSE tagok leveleit, különösen a Hunyady Laciét.
Ezt írtam a MACSE listára, sajnos csak oda, mivel onnan jött levélre
válaszoltam:

/Kedves Kristóf,
Úgy tudsz rámenni erre a linkre, ha a google-ba beütöd
*Endangered Archives Project, British Library* szavakat.
Itt ha elolvasod a Brassóra vonatkozó bejegyzést, (várakozás izgalma
tölt el), és rákattintasz a linkre
akkor elvezet a Honterus Levéltárba (Brassói Evangélikus Központ,
Könyvtár és Levéltár)
Itt meg megtudhatod a fond könyvükből, hogy megvannak náluk a brassói
evangélikus anyakönyvek.
Ennyi, aranyosak!
Különben régen megvannak ezek az anyakönyvek CD-én, vagy tíz éve már
forgalomba került!
üdv.
Hunyady Laci//
///