[Csaladtortenet 2] Két UB egy születési bejegyzésnél

Tunde Gyurko gyurkot at gmail.com
2016. Feb. 9., K, 05:15:14 CET

1923-s születések rögzítésénél 2 UB bejegyzést találtam: 1943 és 1987. Mire
vonatkozhattak? A második biztosan a halál, akkor az első az esketés. Még
bele is fér, hiszen 1923-ban született a hölgy. De az adott település
esketéseit már indexáltam és ott nem az a bejegyzés van. Persze más
településen is házasodhatott, igaz, ha itt élt, akkor kicsi az esélye, hogy
elment férjhez menni. Ti mire gondoltok? Minek van nagyobb esélye?

Köszönöm,
Gyurkó Tünde