[Csaladtortenet 2] Fw: DNS és Y kromoszóma vizsgálat

Miske Miklós mmiske at freemail.hu
2016. Feb. 9., K, 01:17:52 CET

Üdv Miske Miklós 06-30-8156088

----------Eredeti üzenet----------
Dátum:        2016. február 9., kedd, 01:15:51
Feladó:       "Miske Miklós" <mmiske at freemail.hu>
Tárgy:        DNS és Y kromoszóma vizsgálat
Címzett:      csaladtortenet-owner <csaladtortenet-owner at levlista.theka.hu>
T. Lista !
Én ugyan nem vagyok genetikus de már végeztettem ilyen vizsgálatot. Az Y kromoszóma analízis tulajdonképpen apa fiú viszonyt mutat ki távolabbi esetben pl. amennyiben a családfán két férfi van de nincs pontos adat hogy mikor váltak el a családfán, vagy egyáltalán rokonok e.. PL. Miske Miklós és Mihalik Béla rokonok e mert a leszármazás valószínű, de hat testvér közöl bármelyik lehet az elágazás. A DNS vizsgálatnál ugyanez a helyzet ha csak leányági partner rokoni kapcsolatát kell valószínűsíteni adatok hiányában. Persze lelkileg fel kell készülni arra, hogy bár a papír rokoni kapcsolatot mutat, de a postás vagy postásnő közbeszólt!!
Ajánlom ez ügyben honlapomat mmiske.5mp.eu ahol a Hogyan kezdjük a családkutatáshoz öt cég honlapja elérhetőségét közlöm.Javaslom az amerikaiakat, mert ha nem határidőre jön az eredmény csökkentik az árat.
Üdv Miske Miklós 06-30-8156088