[Csaladtortenet 2] Lenkovics család

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2016. Feb. 10., Sze, 14:17:44 CET

Kedves Kutatótársak!

Nem tudom, hogy foglalkozott e valaki már a Lenkovics (Lenkovich, stb) családdal.

Én Lenkovics Zsófia felmenőit keresem. Zsófia férje Polányi Lajos 1629+ és derghi és karcsai Somogyi Ferenc.

Szerintem Zsófia édesapja Lenkovics György 1601+, aki Stájerország kapitánya volt, és akinek az apja Lenkovics János (Ivan Lenkovic) 1569+ tábornok volt. Nem ismerem sajnos, hogy ki volt Lenkovics János felesége. Tudja esetleg valaki?

Lenkovics György esetében az Arcanum egy neten fellelt adatbázislapja szerint, György felesége Zrínyi Zsuzsanna volt. Viszont Nagy Ivánnál és az öt követőknél Zrínyi Zsuzsanna férje Lenkovics Albert.

Tud valaki segíteni a fenti kérdés kibogozásában?

Köszönettel
Aurél