[Csaladtortenet 2] Megsemmisült magyar anyakönyvek listája

Szabolcs Makra makra.szabolcs at gmail.com
2016. Feb. 12., P, 20:21:12 CET

Tisztelt Listatag és/vagy Vezetőség!

Indítványozom a tárgyban említett Wikipédia-oldal tartalmát emeljük át a
MACSE honlapjára. Teszem ezt azért, mert ahogy egy másik
Wikipédia-szerkesztő is írta, az elmúlt 3 és fél hónapban nem hagyta jóvá a
lapgazda az általunk eszközölt változásokat.
És lenne még több adat is, amiket szeretnénk közzétenni, de így
hiábavalónak érezzük a munkánkat.
Amennyiben lehetséges, az adattartalmat vegyük át, annak nagy részét -- ha
jól sejtem -- úgyis MACSE tagok állították össze.
Én már kérdeztem ezen a fórumon is, hogy vajon ki ennek a
Wikipédia-oldalnak a lapgazdája, de sajnos nem kaptam választ.

Üdv: Szabolcs