[Csaladtortenet 2] Megsemmisült magyar anyakönyvek listája

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2016. Feb. 12., P, 20:47:48 CET

Javaslom, hogy ezzel azért annyira ne kapkodjunk. A wikipédia sajátos
szerkesztési elvei miatt várjuk meg türelemmel, amíg a lapgazda jóváhagyja
a változásokat. (kevesen vannak, rendkívüli munkát végeznek) A macse
oldalon már így is annyi info van, a tagság a negyedét se olvassa - inkább
mindig azonnal a lev.lista fórumához fordul. A nevezett adatok pedig
semmivel sem érhetők el nehezebben a wikin, mint nálunk. Ráadásul attól,
hogy mi átemeljük, a wikié sem szűnne meg, vagyis azonnal párhuzamos
adatbázis jönne létre, és mindenképpen meg kellene nézni mindkettőt, hátha
a másiké többletinfót tartalmaz. Vagyis bonyolultabb lenne minden haszon
nélkül.

üdv:
gy.