[Csaladtortenet 2] Sárospatak evangélikus anyakönyvei

Berci Tóth toberci at gmail.com
2016. Feb. 18., Cs, 18:03:42 CET

Köszönöm az információkat! Először mikor láttam én is furcsállottam, hogy
együtt írják a kettőt, de akkor már értem miért írták így! Persze azt
tudtam  hogy Luther meg Kálvin János alapították a két vallást csak ebből
azt következtettem (mivel igen nagyon hasonlóak), hogy egyben voltak.

Köszönöm, Berci

2016. február 18. 17:59 Domokos Nagy-Vajda írta, <