[Csaladtortenet 2] Fwd: segítség kérés

György Ujj ujjgyuri at gmail.com
2016. Feb. 28., V, 20:29:59 CET

Kedves Éva!

Pécelt 1904-ben, de amúgy 1895-1980-ig helyben anyakönyvezték,
Kőröstetétlent pedig 1948 előtt Nagykőrösön anyakönyvezték, majd 1970 után
Jászkarajenőn, a közbeeső időben Kőröstetétlenen.
Pest megyei állami anyakönyvek jegyzéke alapján könnyű tájékozódni ezen
településekről. A jegyzék itt található:
http://mnl.gov.hu/mnl/pml/allami_anyakonyvek_masodpeldanyai

Utaspuszta/Medveshidegkút esetében az 1913-as helységnévtár alapján
Medveshidegkút kisközség és a hozzá tartozó Alsóutaspuszta, Felsőutaspuszta
és Messzelátópuszta anyakönyvezése Cereden történt.

Cigánd esetében abban az időpontban nem volt még állami anyakönyvezés, így
ott tudni kéne melyik felekezethez tartoztak a keresendő személyek.
Cigándon csak reformátusokat anyakönyveztek. A római katolikusokat Kékcsén,
Békéssámsonban illetve Tiszabercelen anyakönyvezhették, a görög
katolikusokat pedig Lácacsékén.

Üdvözlettel
Ujj György