[Csaladtortenet 2] Köszönet!

László Bocsor l.bocsor42 at gmail.com
2016. Feb. 29., H, 07:35:42 CET

Kedves aggódó társaim!

Kicsit megkésve, de nem elfelejtve, köszönöm mindenkinek az aggódását.
Bizony szükség is volt rá, mert nem volt egy leányálom. A mütét az
kutyafüle volt (igaz, hogy égési hólyagokat találtam a csuklómon) de reggel
9-től étel nélkül vártam este 6 óráig mire megtörtént a beavatkozás. Csak
háromszor kellett rákérdeznem, hogy engem mikor hívnak. Már minden
járóbeteg elment a váróból, a betegfelvevő adminisztrátorok is elmentek, én
pedig ott maradtam egyszál magam, mintha a világ pusztulása után egyedűl
maradtam volna. Szerencsére az ügyeletes orvos segítségével hozzájutottam
az új értágítóhoz, de nem hozott komolyabb javulást.
Még egyszer köszönet mindenkinek. Üdv.Laci