[Csaladtortenet 2] [MACSE: 13349] RE: FONTOS! indexelés - új e-mail cím

Panni Holécziné holeczipanni at gmail.com
2016. Jan. 2., Szo, 08:37:03 CET

Kedves Mindenki!

Nagyon örülök, hogy végre ilyen sokan indexelünk!

Az ellenőrzéssel kapcsolatos felvetéssel egyetértek azzal, hogy az első lap
első sorába be lehet írni az ellenőrző nevét és a dátumot, mert az indexelő
azonosítói után még van két üres oszlop (az F és a G), oda pont beférne.
Így keresgélni sem kellene, hogy ki ellenőrizte, ott van mindjárt a
feldolgozó mellett!

Üdv: Panni