[Csaladtortenet 2] Határsáv

Agnes Schirwath schirwathalbert at gmx.de
2016. Jan. 4., H, 17:40:59 CET

Sziasztok és Boldogúj évet!

Én Köszegen jártam gimnáziumba, kollégista voltam és mi Budapestről származó
diákok olyan határsávit kaptunk, hogy a határig mehettünk vele. Gyakran
vittek minket kirándulni a környékre, s ellátogattunk Brennbergbányára is.
Egyik nagyon szép emlékem erről, amikor Brennb.-i látogatásunkkor
meghallgathattuk a bányászindulót a helyi kis templomban.

Eredményes kutatást és jó egészséget kívánok 2016-ra: Albert (Ágnes)