[Csaladtortenet 2] FW: válaszok

Broviac István broviac at tolna.net
2016. Jan. 6., Sze, 13:03:32 CET

Kedves Listatagok,

Nagyon köszönöm minden hozzászólónak a válaszokat, sajnos nem kerültem
közelebb a megoldáshoz.

Akkor mondhatjuk azt hogy:

.         Ha Romániából a hatvanas években valaki Csehszlovákiában járt
biztosan rokonnál vagy ismerősnél (?) járt?

.         Kizárt dolog hogy akkortájt valaki útlevelet kérjen és kapjon úgy
hogy nincs senkije ott és csak turistaként vagy vásárolni megy oda? (tőle
kaptam első iskolatáskámat egy felejthetetlen csehszlovák gyártmányú bőr
táskát J )

.         Igaz hogy Ida nagyanyám apja Brevák/Bravák/Bravják Ferenc
Munkácson született 1890-ben, az ő apja Bravák (stb) László akinek
születését nem találom születhetett valahol a későbbi Csehszlovákia
területén és nagyanyám rokonokhoz ment ki?

.         Ha mindez igaz akkor érdemes keresni? J

Köszönettel,

István,

Szekszárd.