[Csaladtortenet 2] indexelés

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2016. Jan. 8., P, 14:19:20 CET

Kedves Listatagok!

Bocsor Lacinak küldtem egy levelet, de nem kaptam választ, ezért
terhelném egy kicsit a listát.

Tehát beszállnánk az idexelésbe. Egy nyíradonyi ismerős tavaly
megkérdezte, tud-e nekem segíteni valamiben, pl. gépelni?
Így feldolgozta a nyíradonyi állami házassági anyakönyvet 1895-1900
között, és a napokban újra felvetve az ötletet, közösen folytatnánk a
munkát. Ketten gyorsabban haladnánk, mint egyedül.

Excel táblában sorszám, dátum, vőlegény neve, születési adatai, szülei
neve, menyasszony  neve, születési adatai, szülei neve.

Üdv, Zsolt!

ui. BÚÉK Mindenkinek!