[Csaladtortenet 2] indexelés

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2016. Jan. 8., P, 15:54:21 CET

Kedves Zsolt,

Bocsor Laci email címe l.bocsor42 at gmail.com.

Üdv,
Csaba

-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: Pócsi Zsolt [mailto:pocsimail at gmail.com]
Gesendet: Freitag, 8. Januar 2016 14:19
An: csaladtortenet at levlista.theka.hu
Betreff: [Csaladtortenet 2] indexelés

Kedves Listatagok!

Bocsor Lacinak küldtem egy levelet, de nem kaptam választ, ezért terhelném
egy kicsit a listát.

Tehát beszállnánk az idexelésbe. Egy nyíradonyi ismerős tavaly megkérdezte,
tud-e nekem segíteni valamiben, pl. gépelni?
Így feldolgozta a nyíradonyi állami házassági anyakönyvet 1895-1900 között,
és a napokban újra felvetve az ötletet, közösen folytatnánk a munkát. Ketten
gyorsabban haladnánk, mint egyedül.

Excel táblában sorszám, dátum, vőlegény neve, születési adatai, szülei neve,
menyasszony  neve, születési adatai, szülei neve.

Üdv, Zsolt!

ui. BÚÉK Mindenkinek!