[Csaladtortenet 2] Onedin család

Panni Holécziné holeczipanni at gmail.com
2016. Jan. 13., Sze, 08:27:03 CET

A családfaszerkesztő progik szerintem is elég gázok abból a szempontból,
hogy még a több feleséget sem tudják rendesen kezelni, mindig csak egyet
jelenít meg, ergo nem látom az összes utódot, csak az adott feleségtől
valót.

A keresztbe házasodásról már nem is beszélek, amikor az özvegy
sógorok/sógornők házasodtak össze. Pl. Az adott személy unokatestvérének a
férjéhez ment hozzá özvegysége után. És aztán ha még közös gyerekeik is
születtek, hát akkor a program végképp kiakad, úgyhogy sehogy sem látom
egybe az egészet... Max. fejben... :D

Üdv: Holécziné Panni