[Csaladtortenet 2] Onedin család

Amrein Ilona amrein.ilona at freemail.hu
2016. Jan. 13., Sze, 09:07:50 CET

A PAF-ban adott személyre állva látszik, hogy van további házasságkötése. Számomra ennek kezelése nem okoz problémát.
Ami gond, hogy az egyneműek házasságkötését az én programom nem tudja kezelni, mert a mormonok csak a különböző neműek házasságát ismerik el. Sajnos Amerikába szakadt távoli rokonoknál előfordult már, hogy azonos neművel kötöttek házasságot. Ilyenkor én a megjegyzésben tüntetem fel, hogy a neme más, mint ami a PAF-ban szerepel.

Üdv
Ilona