[Csaladtortenet 2] Kiolvasási/értelmezési segítség kérés

Erzsebet Balogh sajkod53 at gmail.com
2016. Jan. 14., Cs, 12:27:39 CET

Kedves Macsekok !

Segítséget szeretnék kérni a latinul tudó listatársaktól.
Találtam egy kitöltött formanyomtatványt, a veszprémi püspökhöz címezve,
melyben Gál József és Horváth Mária miháldi lakosok házásságához kérnek
valamiféle felmentést.

Nem tudom viszont kibetűzni a kézzel írott 1 mondatot - ami mintha pontosan
megismétlődne a második oldalon is.

Talán unokatestvérek voltak? (Ez családfa kutatás szempontjából érdekes
adat lehet).

Volna valakinek tippje ? (harmadfokú? kellett ahhoz felmentés?)
Minden tippet előre is köszönök !
Gaálné Balogh Erzsébet