[Csaladtortenet 2] FW: Segítségkérés

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2016. Jan. 16., Szo, 19:54:55 CET

Most látom, hogy a lista nem támogatja a bmp formátumot, amiben elküldtem a képet, így inkább begépelem a küldeményt.

Type:                            Illésy - gyűjtemény - R 5
Resident:                     Nyitra
Serial number             R 5
Archival reference      C57 - Helytartótanácsi Levéltár -Departamentum nobilitare - megye - 1831 - F.69

Üdv:
Hédi