[Csaladtortenet 2] Segítségkérés

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2016. Jan. 16., Szo, 19:35:07 CET

Kedves Listatársak!

Hátha valaki tud segíteni a Királyi Könyvekkel (Libri Regii) kapcsolatban felmerült problémámmal kapcsolatban.  A Rácskay nevet keresve a mellékelt ábrát kaptam az Illésy-gyűjteményből.  Hogyan találom meg ennek alapján az ide vonatkozó iratot?  A C57-tel már találkoztam, de nem tudom, mit jelent az R 5, és az F.69.  Végignéztem már a 65. kötetet, melyben az 1831. év iratai vannak, de nem találtam meg a keresett iratot (Persze előfordulhat, hogy elnéztem valamit, és mégis ott van valahol.).

Bármi segítséget előre is hálásan köszönök.
Üdvözlettel:
Hédi