[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / családfakutatás

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2016. Jan. 20., Sze, 16:08:19 CET

T. Lista!
Nem mintha vérezne a szívem a profitért dolgozó vállalkozókért (sőt!), de
kezd a vita itt méltatlanná válni. Adjuk meg a császárnak ami az övé:
igenis van egy ilyen szolgáltatásnak létjogosultsága. Hogy anyagilag kinek
mi mit ér, nem tudhatjuk, de ha egy ilyen cég fenn akar maradni, akkor
előbb utóbb valóban kell profi munkásokat beszereznie. Azért a tollszárral
írt folyóírásos latin, vagy a gótbetűs német (a sima német, vagy az ukrán
anyakönyvek szövegét itt a listán se sokan szeretik ....
És azokat a munkásokat meg kell becsülnie - nyilván a piac dönt az aktuális
bérük felett. Ha megéri egy nyugdíjas latin-töri szakos tanárnak
nyugdíjkiegészítésként, akkor ebbe igazán nem szólhatunk bele, akármennyi
is az a kiegészítés.
Ez (és az összes többi) vállalkozás vagy tisztességtelen - akkor mi dolgunk
vele (velük) itt a listán. Vagy tisztességes. Akkor meg minek kell -
ráadásul így, teljesen értelmetlenül, minden eredmény vagy következmény
nélkül - szapulni.
Netán azt várjuk, hogy hamarosan bejelentkezik a tulaj, mea culpázik egy
nagyot, és a kedvünkért (kedvetekért) felszámolja a vállalkozását? És akkor
ki fogja az ügyfeleinek az igényeit kielégíteni...?

Kijelentem, hogy nem ismerem sem ezt, sem más vállalkozás
tisztességességét, és nem tudom, hogy dolgozik-e ott nyugdíjas latin-töri
szakos tanár.
Csak hát...

(egyébként asszem pécsiek, mintha láttam volna óriásplakátok tőlük.)

üdv:
gy.