[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / családfakutatás

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2016. Jan. 20., Sze, 16:39:59 CET

Kedves György!

Nem hiszem, hogy értelmetlen a (nem is vita) hanem társalgás.
Ezt egy asztalnál, sör mellett is megbeszélhetnénk a listatagokkal, de nem
mehetünk fel minden levél után Pestre egy MACSE vacsira :)

Kb. egy éve volt egy olyan cég, amely piramisrendszerben, erőltetve, a
családtörténethez nem méltó módon hirdette magát, "termékeit".
El is határolódtak tőle egy nyilatkozatban más családkutató irodák.

Nem emlékszem, melyik cég volt az, de úgy látom, a mostani NEM azonos vele.
(?)
(Úgyhogy nem is "szapulom" őket.)

Egyébként itt van a Családkutatók Csapata:
http://csaladfakutatok.com/csapatunk
Nem jellemző, hogy nyugdíjas tanár dolgozna náluk.
Ők - valószínűleg - jól kereső fiatalok. Miért is keresnének minimálbért??
Sok sikert nekik és egészségükre!

Egyébként gratulálok a könyvhöz!
üdv: Előd