[Csaladtortenet 2] Levelező rendszer probléma

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2016. Jan. 21., Cs, 22:35:41 CET

Tisztelt Listalakók!

Mészáros Ádám hívta fel a figyelmememt, hogy nem jött ma mail (szokatlan).
Érdekes hibát találtam (ha és amennyiben..): betelt egy listatag gmailes postafiókja, ezek okán - a csoportosan küldött levelek - ahol a kiküldött címcsoporban szerepelt ez a cím, ott senki nem kapott levelet. (Ahogy látom)

Kérném, aki a mai nap folyamán kapott a levlistáról levelet, küldön nekem a privát címemre egy üres mailt.

Kösz,
Gazsi