[Csaladtortenet 2] Levelező rendszer probléma

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2016. Jan. 21., Cs, 22:42:38 CET

Ahogy látom, tényleg ez volt a probléma, mindenesetre Nagyné Varga Mária fiókját (az Ő postafiókja telt meg) felfüggesztettem, ki tudja mi történhetett.
Mindenesetre érdekes, hogy egy ilyen elvben mindennapi probléma ilyen "kárt" okozott, utánanézek, a jövőben lehet e tenni ellene valamit.
Bocs az esetleg elveszett levelekért, az a véleményem, hogy a tegnap délutántól küldött levelek újraküldése lenne tán a megoldás.
Üdv,
Gazsi