[Csaladtortenet 2] Aszód, Bag,Gödöllő, Tura és Zsámbok

Eszterhai Zsuzsa eszterhaizsuzsa at freemail.hu
2016. Jan. 23., Szo, 17:27:04 CET

Kedves Listatagok!A segítségeteket szeretném kérni.Végignéztem az összes Pest megyei anyakönyvet, keresve, hol lehetnek a fenti települések 1895 utáni anyakönyvei. Sehol nem találtam. Nem tudom, mi lehet ennek az oka.Én ezen a környéken nem vagyok ismerős, még nem kutattam. Lehet, hogy egyáltalán nincsenek meg ezek a települések anyakönyvei? Vagy rossz helyen kerestem? Hol keressem?Üdv: Zsuzsa