[Csaladtortenet 2] Ady Endre és Boncza Berta családjai az adattárakban

Peppi peppi004 at gmail.com
2016. Jan. 25., H, 20:04:56 CET

Kedves Előd!

Szegről-végről "környékbeli" vagyok. Hadad neve szerintem nem összetételből
van, úgyhogy nem szokták keverni. Inkább a had szóhoz járult valamilyen
képzőről van szó. "Ad" az ottaniaknak egyértelműen: Diósad. Az Ady / Odi
családnévvel áll szoros összefüggésben.
Hadad ellenben pl. németül: Kriegsdorf, azaz valószínűleg más az eredete.
Elnézést a szőrszálhasogatásért, üdvözlettel:
Csontos Péter